My Sleeping Husband






I took these photos whilst Aiki was taking a nap...apparently he was napping very deeply as he has no recollection of me taking these photos. hmmm.. Well, I hope that all you female viewers will enjoy these photos.

10 Comments:

  1. ditzydevil said...
    Ooo LaLa!!! muahaha. this blog is full of personal favors.
    Aiki said...
    Don't mind the blemishes (pimples!!)
    dave said...
    yeah you should use a lower resolution so you don`t see every microscopic detail of one`s skin.


    or you could also just photoshop like the pros do.
    Mary said...
    I like Aiki's skin. And yes, one day I will get into learning how to use photoshop. When I have time..hahaha.
    Aunty Joan said...
    ewww, PUT THESE AWAY!!!!!
    Mary said...
    Hahahaha!! I showed these pics to Aiki after he woke up and he's like, "hey, I didn't know I looked so handsome when I sleep". Hahaha..
    Anonymous said...
    haha I found your blog!!! And its Aiki NAKED (well almost) in the "bedroom"...I gotta show Marz...she'd be thrilled.
    Marz said...
    oooooo.....Aiki, I don't even have to say anything, but I'm sure you know what I'm thinking...LOL....way too sexy!! You know how much I like seeing you walking down the hall every day, but this is even BETTER! Mary, you have sexy man there...! ;) Thanks Nozo, for pointing it out...
    Anonymous said...
    sizzle!
    someone said...
    I love his "blemishes", it makes him so much more of a man! who wants a guy with perfect skin? mary, you are soooooo lucky...this guy is so sexy...

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

 

The Kato-Jones Family © 2008. Blogger Template by Blogcrowds